، شیوا گرانمایه پور
، علی پورنقدعلی
، زهرا افقی
، محمد حبیب نژاد
، سیده سارا آقایی ثابت
اثر تعاملی نوع آگهی و محیط تصمیمگیری بر مدل ذهنی مصرف کننده با توجه به حساسیت به قیمت و اندازه مجموعه مورد نظر
مقایسه مدل زوج درمانگری تلفیقی مبتنی بر خود تنظیمگری- دلبستگی با مدل غنی-سازی زناشویی انریچ در افزایش رضایت زناشویی و بهزیستی روانشناختی زوجین
تبیین رابطه استرس شغلی با بیگانگی شغلی و رفتارهای انحرافی بر اساس نقش تعدیلکننده اسناد شناختی به علل استرس