1. حبیبی، زینب، کارکردهای اجرایی و باور فراشناختی در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن،هفتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران 1398،تهران،https://civilica.com/doc/982085
2. سرداری، باقر. نقش واسطه ای فراشناخت بین کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیم در دانش آموزان. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی) 1400، 14(53 )، 93-108.
3. سیاوشی فر، نسیم، تجلی، پریسا، شریعت باقری، محمد مهدی. مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان. فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی 1399، 37، 1-19.
4. قادری, مومنه, دوکانه ای فرد, فریده, جهانگیر, پانته آ, وثوق تقی دیزج, احمد. نقش باورهای فراشناختی و اجتناب تجربهای در پیشبینی پریشانی روانشناختی با میانجیگری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد, 1399; 63(6): 2970-2982. doi: 10.22038/mjms.2020.17722
5. نجاتی, وحید, شریفیان, مریم, برزگر, بهاره, ربیعی, فاطمه, شکوفه فرد, شایسته, فتحی, الهام, صنیعی, سیما, شکرچی, کیانا, محمدرجبی, مهسا. بررسی روایی مجموعه آزمونهای کارکردهای اجرایی در نمونهای از کودکان ایرانی. فصلنامه روانشناسی کاربردی, 1400; 15(4): -. doi: 10.52547/apsy.2022.225080.1227