You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML پیوند بین نظریه‌ی بار شناختی و هیجانات تحصیلی: تأثیر القای هیجان بر اضطراب، بار شناختی و یادگیری دانشجویان پرستاری
کاترین منوچهری، دکتر حمیدرضا حسن آبادی ، دکتر مریم آقابراری، دکتر جواد کاوسیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیمرخ راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان با حساسیت بین‌فردی بالا و پایین
زهرا احمدی، دکتر شعله امیری ، دکتر مهرداد کلانتری، دکتر محمدرضا عابدی، دکتر حسین مولوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش خودکارآمدی، چشم‌انداز زمان و فشار همرنگی در گرایش به سوءمصرف مواد و سیگار کشیدن در دانشجویان
دکتر پگاه نجات ، دکتر فاطمه باقریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر مداخله‌ی نوروفیبدبک بر کیفیت زندگی، اضطراب و نشانه‌های استرس بیماران مبتلا به میگرن
آرزو حاج وزیری، دکتر فرامرز سهرابی اسمرود ، دکتر حسن احدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش تطابق توجه و حافظه بر حافظه‌ی کاری و سرعت پردازش در کودکان سرطانی بقایافته
نفیسه دم ریحانی، دکتر عزت دیره ، دکتر علی پولادی ریشهری، دکتر محمد رضا بردبار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML خرد و منش، عواطف و صفات سه‌گانه‌ی تاریک شخصیت: مدل معادله‌ی ساختاری
پریسا احمدی آذر، دکتر فائزه جهان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مسند مهارگری، نشانه‌های مرضی و باورهای خرافی
فاطمه محمدحسن نقاش ، دکتر مهرناز احمدی مبارکه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML افزایش امیدواری و مدیریت خشم مادران دارای کودکان مبتلا به سرطان از خلال آموزش مهارت‌های زندگی
سهیلا سیاه پوش کلیایی، دکتر سیمین دخت رضاخانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی معاصر،دوفصلنامه انجمن روانشناسی ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق