You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارتباط میان استانداردهای بالا، باورهای خودکارآمدی کلی، تجربه‌ی مکرر ناهم‌خوانی و علایم اختلال اضطراب‌فراگیر در افراد 18 سال به بالا: آزمون مدل‌های میانجی‌گری و میانجی‌گری تعدیل‌شده
فاطمه اصغری، شهریار شهیدی *، امید شکری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آزمون مدلی از پیشایندهای قصد و رفتار پیشگیری از عوارض میکروبی و امواج گوشی تلفن همراه در دانشجویان براساس نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده
کوثر سیمیاریان، عبدالزهرا نعامی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و استرس ادراک‌شده در شهروندان تهرانی: نقش واسطه‌ای جهت‌گیری مذهبی
سید حسین طباطبایی، جمشید جراره *، اصغر جعفری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه کارکردهای اجرایی و سیستم‌های مغزی-رفتاری در سالمندان با سلامت عمومی بالا و پایین
بهاره بیطرف اردکانی *، مهدیه عزیزی، فرنگیس دمهری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی کارآمدی بسته آموزشی الگوی محیط یادگیری چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌‌های عصب‌روان‌شناختی در دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین در درس ریاضی
حمزه میرزائی، سالار فرامرزی *، مجتبی جهانی فر، امیر مثنوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش نوجوان کامیاب بر خودشفقتی، هدفمندی، دیدگاه‌گیری و ارزش‌های فردی نوجوانان 15 تا 18ساله
محدثه موهبت، منصوره بهرامی پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش‌بینی کارکردهای اجرایی بر اساس فراشناخت در بیماران تحت درمان با نگهدارنده
زهرا شادفر، مجتبی رجب پور *، عادل کاشفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML "کشتی زندگی‌ام در دریای اندیشه‌هایم روان است": تحلیل پدیدارشناسانه از باورهای بنیادین تعیین‌کننده سبک زندگی در فرهنگ ایرانی
محمدعلی فلاح نژاد، محمدنقی فراهانی، حمیدرضا حسن آبادی *، عزیزالله تاجیک اسماعیلی، مرتضی منطقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کشف شرایط علی شکل‌دهنده سندرم ایمپاستر در دانشجویان تحصیلات تکمیلی
پریسا دوستانی، پریسا نیلفروشان *، اعظم نقوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس جهت‌گیری میان فردی در دانشجویان
فرهاد تنهای رشوانلو *، هادی صمدیه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی معاصر، دوفصلنامه انجمن روانشناسی ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق