- نقش دشواری در تنظیم هیجان و احساس تنهایی در پیشبینی استفادهی مشکلزا از تلفن همراه در نوجوانان
آلا منعمی، علی زینالی * - پیشبینی مدیریت کلاس بر اساس هیجان معلم و جوسازمانی با میانجیگری خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی
مریم سادات باقری موسوی *، پروین کدیور، عباس حبیب زاده - اثربخشی بستهی درمانی خودارزشمندی بر نشخوارفکری و خودانتقادی زنان افسرده
لیلا بقایی پور، ایلناز سجادیان *، محسن گل پرور - اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر انتظارات زناشویی بدبینانه و خودانتقادی در دختران کمالگرای روانرنجور: یک مطالعهی آزمایشی تکموردی
زهرا خادم دزفولی، سیده زهرا علوی *، مسعود شهبازی - تحلیل الگوهای نهفتهی توزیع اختلالات روانی بر اساس فرم کوتاه پرسشنامهی شخصیت چندوجهی مینه سوتا در جمعیت غیربالینی کرمانشاه
هاشم جبرائیلی *، زینب جعفری، شیدا فیضی - فراتحلیل جامع مداخلات روانشناختی اختلال سوگ در ایران
شیوا قمی، غزال زندکریمی *، صالحه پیریایی - اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس شغلی و جرأتورزی زنان شاغل
منصور سودانی *، ایمان بهاروند، کبری محمدی - مدل بیحوصلگی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف و خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری اهمالکاری دانش آموزان
مهدی عابد، پروین کدیور *، جواد خلعتبری - سنجش تسلط دانشآموزان به شایستگی حل مسأله
مسعود کبیری * - مقایسهی اثربخشی آموزش شفقتدرمانی و واقعیتدرمانی بر علائم روانتنی، استرس ادراکشده و کیفیت زندگی در کارکنان حوزهی سلامت بیمارستانهای آموزشی- درمانی معین در دورهی شیوع کووید ۱۹ در شهر اصفهان
فریده ثابت قدم، حسن خوش اخلاق *
- سال 1401
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
- سال 1398
- سال 1397
مقالات در دست چاپ
- بررسی نقش واسطه ای نشانگان وانمودگرایی در رابطه بین خودپنداره تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان
امیرحسین حقیقی، اکرم قربعلی * - اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر انعطافپذیری شناختی و احساس تنهایی در معتادین خود معرف به سازمان بهزیستی
مریم قوامی، کبری کاظمیان مقدم *، مریم غلامزاده جفره، مسعود شهبازی - وضعیت توانش های کودکان دارای ناتوانیهای حرکتی در سطوح سهگانه نظریه ذهن (TOM): یک مطالعه تطبیقی
مریم نژاد حاجی علی ایرانی، جواد صالحی * - اثربخشی آموزش سوادهیجانی بر درگیری تحصیلی و نظریه ذهن دختران 9-12 سال
هدی عطاریانپور اصفهانی، آزاده چوب فروش زاده *، حمیدرضا آریان پور - ارائه مدل ساختاری ارتباط ادراک از روابط والدین و سبک های والدگری با سرزندگی تحصیلی دختران نوجوان به میانجی گری خودکارآمدی عمومی
آمنه پزشک، سامره اسدی مجره * - بررسی اثر سرمایه روانشناختی بر انگیزش شغلی، خشنودی شغلی و عملکرد شغلی؛ نقش میانجی عواطف شغلی
حسن جرفی * - تمنای بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن از جام مراقبه متعالی در دانشآموزان: تکنیک های ذهنآگاهی در مقابل ساهاجایوگا
حمیدرضا حسن آبادی *، سمیه داداشعلی، پروین کدیور، رسول حشمتی، جواد کاوسیان - نقش میانجی ذهن آگاهی در رابطه بین افسردگی و اضطراب با توانایی های شناختی در زنان میانسال
عاطفه عبداله زاده فرد، فریده انصافداران *، سید مهدی حسینی - رابطۀ خشم صفت و پرخاشگری با میانجیگری نشخوار خشم و تعدیلگری عدم تعهد اخلاقی در دانشآموزان دورۀ دوم متوسطۀ شهر اهواز
سیدحسین مرعشی، منیجه شهنی ییلاق *، مرتضی امیدیان - مقایسه اثربخشی درمان وجودی و درمان رفتاریِ عقلانی-هیجانی بر معنای زندگی و مدیریت خشم دانشآموزان پسر دوره متوسطه دوم با افکار خودکشیگرایانه
مهرداد پیرفلک، سید حمید آتش پور *، محسن گل پرور - اثربخشی آموزش فرزندپروری باکفایت طرحواره محور بر همدلی مادر و پذیرش والدینی در مادران دارای کودک اختلال نقص توجه و بیشفعالی
ستاره ابراهیمی راد، ایلناز سجادیان * - بررسی مقایسه ای حساسیت اضطرابی و اجتناب تجربه ای و فرانگرانی در میان افراد مبتلا به مشکلات پوستی و افراد عادی
فریبا تابع بردبار *، علیرضا فیلی، مریم رئیسی، فاطمه سادات شفیعی
- "دوفصلنامه روانشناسی معاصر" دارای درجه علمی( پژوهشی) از کمیسیون نشریات علمی کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این درجه علمی پژوهشی از تاریخ اسفند 1385 به دوفصلنامه مذکور اعطا گردیده است.
- "دوفصلنامه روانشناسی معاصر" در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، ایران ژورنال و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران (SID) و مگیران نمایه می شود و در نظام ISC دارای ضریب تاثیر است.
- در آخرین جلسه شورای راهبری ISC، مورخ 19 بهمن ماه 1392، ضریب تاثیر (IF) "دوفصلنامه روانشناسی معاصر"، 0.429 اعلام شد که در بین نشریات علمی- پژوهشی روانشناسی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، بالاترین ضریب تاثیر است.
- در اولین رتبه بندی نشریات علمی کشور، که توسط کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمستان سال 1393 صورت گرفت، "دوفصلنامه روانشناسی معاصر" موفق به دریافت رتبه B و در سال ۹۸ رتبه A کسب شد .
-
شماره جاری: 1401، جلد 17، شماره1
پایگاه های نمایه کننده
Transparency Ethics
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 3271 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 9 کاربر
- تمام بازدیدها: 6003046 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 1480 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 2061 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 272 مقاله
نرخ پذیرش: 14.36
نرخ رد: 47.81
____