نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آزمون تشخیصی، حساب نارسایی، نظریه کلاسیک آزمون، نظریه سؤال ـ پاسخ ساخت و اعتباریابی آزمون تشخیصی حساب نارسایی برای کودکان پایه پنجم دبستان [دوره 3، شماره 2]
:: آگاهی واج‌شناختی؛ اصول‌الفبایی؛ دیسلکسیا؛ طرح آزمایشی تک-‌آزمودنی؛ معماری چند مولفه‌ای حافظه‌کاری کارآمدی برنامه آموزش خواندن بر مبنای معماری چندمولفه‌ای حافظه‌کاری برای کودکان داری اختلال یادگیری ویژه در خواندن: یک مطالعه آزمایشی تک-آزمودنی [دوره 15، شماره 1]
:: آموزش باور کاذب، نظریه ذهن، کودک تأثیر آموزش باور کاذب بر پاسخ‌گویی به تکالیف نظریه ذهن در کودکان 3 تا 6 سال [دوره 5، شماره 1]
:: آموزش کوتاه مدت بررسی اثربخشی آموزش کوتاه مدت مهارت های زندگی [دوره 1، شماره 1]
:: آمیختگی فکر- عمل، اختلال وسواس فکری- عملی، علایم وسواس رابطه آمیختگی فکر- عمل با علایم وسواس در بیماران وسواسی [دوره 5، شماره 2]
:: ابراز وجود اثربخشی روان درمانی بین فردی بر خودکنترلی و ابراز وجود دانش آموزان دختر دارای رفتارهای خودآسیب‌رسان [دوره 16، شماره 1]
:: ابعاد سه‌گانه‌ی تاریک شخصیت؛ خرد و منش؛ عاطفه‌ی مثبت؛ عاطفه‌ی منفی خرد و منش، عواطف و صفات سه‌گانه‌ی تاریک شخصیت: مدل معادله‌ی ساختاری [دوره 14، شماره 2]
:: اثربخشی طراحی و اجرای کانون ارزیابی شایستگی تفکر استراتژیک برای مدیران شرکت پالایش و پخش فراوردههای نفتی ایران [دوره 12، شماره 1]
:: اثربخشی اثربخشی برنامه همراهی بهنگام بر ارتقای گرمی و تعامل والد-کودک [دوره 13، شماره 1]
:: اثربخشی سازمانی، عدالت تعاملی، عدالت رویه ای، عدالت توزیعی رابطه رضایت شغلی و عدالت سازمانی ادراک شده با رفتار مدنی سازمانی: متغیرهای جمعیت شناختی [دوره 7، شماره 1]
:: احساس تنهایی عاطفی و اجتماعی تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر انعطاف‌پذیری شناختی و احساس تنهایی در معتادین خود معرف [دوره 17، شماره 2]
:: اختلال بیش فعالی- نقص توجه، مداخلات روان‌شناختی آموزشی، درمان-های دارویی فراتحلیل جامع مداخلات رایج در مورد اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 7، شماره 1]
:: اختلال ریاضی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن شفقت ورز بر تعدیل روانسازه های ناسازگار و کاهش عواطف منفی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 1]
:: اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، توجه انتخابی، موسیقی تأثیر موسیقی تند و آرام بر میزان توجه انتخابی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 1]
:: اختلالات مرتبط با اضطراب اثربخشی بازی‌درمانی با رویکرد آکسلاین بر اختلالات مرتبط با اضطراب کودکان مقطع دبستان شهر یزد [دوره 15، شماره 2]
:: ادراک بدنمند آیا مواجهه دیداری با نماد بدنمند بهبودی، سبب تسکین درد می‌شود؟ [دوره 10، شماره 2]
:: ارزش بنیادی انسانی، ساختار ارزش، محتوای ارزش تفاوت‌های جنسیتی در ابعاد محتوایی و ساختاری ارزش‌های بنیادی انسانی [دوره 8، شماره 2]
:: ارزش‌های شخصی؛ تاب آوری؛ بهزیستی روان‌شناختی؛ معنای زندگی مدل‌‌یابی روابط ساختاری پیش‌‌بینی تاب‌آوری بر اساس بهزیستی روان‌‌شناختی و ارزش‌‌های شخصی با میانجی‌‌گری معنای زندگی در دانشجویان [دوره 16، شماره 1]
:: ازدواج اثربخشی مشاوره زناشویی تلفیقی کوتاه‌مدت بر صمیمیت عاطفی و کیفیت زناشویی زوجین [دوره 10، شماره 2]
:: ازدواج نقش تعدیل‌کننده تعهد دینی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و صمیمیت زناشویی [دوره 9، شماره 1]
:: استرس نقش واسطه‌ای رفتارهای مرتبط با سلامت، استرس مزمن و علایم افسردگی در رابطه بین آسیب‌پذیری روانشناختی و سندرم متابولیک [دوره 10، شماره 1]
:: استرس ادراک‌شده؛ تنظیم شناختی هیجان سازگارانه؛ تنظیم شناختی هیجان ناسازگارانه؛ جهت‌گیری مذهبی بیرونی؛ جهت-گیری مذهبی درونی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و استرس ادراک‌شده در شهروندان تهرانی: نقش واسطه‌ای جهت گیری مذهبی [دوره 18، شماره 1]
:: استرس تحصیلی، خوش‌بینی، سلامت روانی نقش واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین تجارب تحصیلی استرس‌زا و واکنش به این تجارب [دوره 8، شماره 1]
:: استرس، استرس ادراک‌شده، راهبرد مقابله شدت استرس ادراک‌شده و راهبرد‌های مقابله با استرس [دوره 4، شماره 2]
:: استرس، بهشیاری، افسردگی، فیبرومیالژی تاثیر برنامه کاهش استرس بهشیاری‌محور گروهی بر شدت فیبرومیالژی [دوره 7، شماره 2]
:: استرس، تعالی پس‌ضربه‌ای، درماندگی، مقابله مذهبی مثبت و منفی رابطه راهبردهای مقابله مذهبی با تعالی پس‌ضربه‌ای و درماندگی در دانشجویان [دوره 4، شماره 1]
:: استرس، دو و میدانی، پارالمپیک منابع استرس قهرمانان تیم ملی دو و میدانی معلولین [دوره 6، شماره 1]
:: استرس، راهبرد مقابله، تحلیل‎عاملی تأییدی سلسله‎ مراتبی، مدل‎ اندازه‎گیری خانواده راهبردهای مقابله‎ای: تحلیل عاملی تأییدی سلسله‎ مراتبی مقیاس ایرانی مقابله [دوره 4، شماره 1]
:: استعاره، بعد شخصیت، درون‌گرایی/ برون‌گرایی رابطه استعاره‌‌ها و ابعاد شخصیتی درون‌گرایی/ برون‌گرایی آیسنک [دوره 4، شماره 1]
:: اسکیزوتایپی، اسکیزوفرنیا، اختلال وسواس فکری ـ عملی ابعاد اسکیزوتایپی: پیوستاری بین اسکیزوفرنیا و اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 4، شماره 1]
:: اسناد شناختی تبیین رابطه استرس شغلی با بیگانگی شغلی و رفتارهای انحرافی بر اساس نقش تعدیل‌کننده اسناد شناختی‌ به علل استرس [دوره 9، شماره 1]
:: اسناد علّی، تصور قالبی آشکار/تصور قالبی ناآشکار، تغییر تصور قالبی، ترجیح درون‌گروهی تأثیر اسنادهای علّی بر تصور قالبی در شرایط ترجیح درون‌گروهی: آیا تصور قالبی تغییر می‌کند؟ [دوره 4، شماره 2]
:: اشتغال زن، کنترل درونی، نگرش، خلاقیت نقش واسطه‌ای منبع کنترل در رابطه بین نگرش مادران شاغل به تفکر خلاق و خلاقیت کودکان [دوره 7، شماره 2]
:: اشعه تلفن همراه. آزمون مدلی از پیشایندهای قصد و رفتار پیشگیری از عوارض میکروبی و امواج گوشی تلفن همراه در دانشجویان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی‌شده [دوره 18، شماره 1]
:: اضطراب نقش واسطه‌ای نارسایی راهبردهای تنظیم هیجان در رابطه بین شدت هیجان منفی و انگیزش ایمنی با نشانه‌های اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 2]
:: اضطراب، امنیت شغلی، رابطه اجـتماعی، شکایت روان‌تنی، ویژگی‌ شغلی بررسی مقایسه‌ای منابع و پیامدهای استرس شغلی در کارکنان زن و مرد بیمارستان‌های خصوصی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2]
:: اعتیاد به مواد افیونی، درمان نگهدارنده با بوپرونورفین، روان‌پویایی حمایتی- بیانگر، شاخص‌های پیامد درمان بررسی اثربخشی درمان روان‌پویایی حمایتی- بیانگر در بهبود پیامد درمان اعتیاد به مواد افیونی [دوره 4، شماره 2]
:: افراد غیربومی مقایسه‌ی ویژگی‌های سرشت و منش شخصیت، کنترل خشم و تعصبات قومی در بین افراد بومی و غیر‌بومی شهر یاسوج سال 1400 [دوره 16، شماره 2]
:: افسردگی بررسی رابطه سطوح چربی ها و لیپوپروتئی های خون با افسردگی [دوره 1، شماره 2]
:: افسردگی مقایسه روانسازه های مربوط به عود در بیماران افسرده با سابقه عود، بدون سابقه عود و افراد بهنجار [دوره 1، شماره 2]
:: افسردگی بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه سبک ادراک نزدیکی خطر در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 2]
:: افسردگی اثربخشی بسته‌ی درمانی خودارزشمندی بر نشخوارفکری و خودانتقادی زنان افسرده [دوره 17، شماره 1]
:: افسردگی، حافظه، پردازش ادراکی، پردازش مفهومی، پردازش انتقال مناسب (TAP) سوگیری حافظه ناآشکار و آشکار در افراد افسرده بر اساس پردازش انتقال مناسب [دوره 4، شماره 1]
:: افکار اضطرابی پیشبینی نوموفوبیا براساس ویژگی‌های شخصیتی و کیفیت خواب: نقش واسطه‌ای افکار اضطرابی [دوره 16، شماره 2]
:: افکار خودکشی‌گرایانه مقایسه‌ی تأثیر درمان وجودی و درمانِ رفتاریِ عقلانی- هیجانی بر معنای زندگی و مدیریت خشم نوجوانان دارای افکار خودکشی‌گرایانه [دوره 17، شماره 2]
:: الکتروانسفالوگرافی کمی، اختلال نقص توجه و بیش فعالی، موج مغزی، نوروفیدبک اثربخشی آموزش پسخوراند عصبی بر الگوی امواج مغزی کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 1]
:: امنیت روانشناختی نقش تعدیل‌کننده رفتارهای انحرافی در رابطه بین استرس شغلی و امنیت روانشناختی ادراک شده [دوره 10، شماره 2]
:: انگیزش پیوندجوئی؛ جهت گیری میان فردی؛ روایی؛ پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس جهت‌گیری میان فردی در دانشجویان [دوره 18، شماره 1]
:: انگیزش درونی نقش واسطه‌ای انگیزش درونی در رابطه بین رفتار توانمندساز رهبر و غنی‌سازی شغل با خشنودی از کارراهه [دوره 11، شماره 1]
:: انگیزه اقدام به خودکشی مقایسه اثربخشی سیستم روان‌درمانی تحلیل شناختی‌رفتاری و رفتاردرمانی دیالکتیکی مبتنی بر شفقت بر تاب‌آوری و انگیزه اقدام به خودکشی در افراد اقدام‌کننده [دوره 13، شماره 1]
:: اوتیسم مدل‌یابی انطباق‌پذیری و انسجام خانواده کودکان مبتلا به اوتیسم بر اساس منابع خانواده و سبک‌های مقابله با استرس با میانجیگری استرس ادراک‌شده والدین [دوره 12، شماره 2]
:: بار شناختی؛ حافظه‌ی کاری؛ هیجانات تحصیلی؛ تنظیم هیجان شناختی؛ اضطراب؛ دانشجویان پرستاری مسند مهارگری، نشانه‌های مرضی و باورهای خرافی [دوره 14، شماره 2]
:: بار شناختی؛ حافظه‌ی کاری؛ هیجانات تحصیلی؛ تنظیم هیجان شناختی؛ اضطراب؛ دانشجویان پرستاری پیوند بین نظریه‌ی بار شناختی و هیجانات تحصیلی: تأثیر القای هیجان بر اضطراب، بار شناختی و یادگیری دانشجویان پرستاری [دوره 14، شماره 2]
:: بازداری شناختی، بازداری حرکتی، وسواس فکری- عملی، اسکیزوفرنی بررسی بازداری شناختی و حرکتی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی و اسکیزوفرنی [دوره 4، شماره 2]
:: بازی درمانی؛ فزون کنشی/ بی‌توجهی؛ ناگویی خلقی؛ پرخاشگری اثربخشی بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر آلکسیتایمیا و کاهش پرخاشگری در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال فزون کنشی/بی‌توجهی ADHD)) [دوره 16، شماره 2]
:: باور انگیزشی، ویژگی‌ بافتی، پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی براساس باورهای خود کارآمدی، وضعیت اجتماعی- اقتصادی و رشته تحصیلی [دوره 6، شماره 2]
:: باور فراشناختی، راهبرد کنترل فکر، اضطراب صفت رابطه باورهای فراشناختی و راهبردهای کنترل فکر با اضطراب صفت [دوره 5، شماره 2]
:: بلوغ عاطفی تعیین نقش تعدیل‌گری ترتیب تولد در ارتباط بین بلوغ عاطفی و کمال‌گرایی مادران با اضطراب فرزندان دوره‌ی اول ابتدایی [دوره 16، شماره 2]
:: بهزیستی نقش واسطه‌ای استرس تحصیلی در رابطه بین ترس از ارزیابی منفی با بهزیستی هیجانی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 10، شماره 1]
:: بهزیستی روان‌شناختی؛ ناگویی هیجانی ؛ احساس تنهایی ؛ مشکلات روان‌تنی ؛ نوجوانان دختر نقش واسطه ای رضایت جنسی در رابطه سبک های عشق ورزی با طلاق عاطفی [دوره 15، شماره 1]
:: بهزیستی روان‌شناختی؛ ناگویی هیجانی ؛ احساس تنهایی ؛ مشکلات روان‌تنی ؛ نوجوانان دختر ناگویی هیجانی و بهزیستی روانشناختی در دانش آموزان نوجوان دختر با مشکلات روان تنی: نقش میانجی " تنهایی" [دوره 15، شماره 1]
:: بیمارستان‌های دولتی شهر اهواز بررسی تأثیر تهدید کرونا بر تمایل به ترک خدمت با نقش میانجی اضطراب روان‌شناختی (مورد مطالعه: بیمارستان‌های دولتی شهر اهواز) [دوره 15، شماره 2]
:: بیماری مزمن اثربخشی یک مدل مداخله دلبستگی‌محور بر شاخص‌های سلامت و دلبستگی کودکان مبتلا به بیماری مزمن [دوره 9، شماره 2]
:: بینایی تاثیر تقسیم توجه و دستگاه حسی مورد استفاده در مرحله مطالعه بر میزان یادآوری کاذب در مدل دیز- رودیگر- مک‌درموت [دوره 10، شماره 1]
:: پایایی بازآزمایی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس خودشیفتگی مرضی [دوره 10، شماره 1]
:: پرخاشگری؛ خشم صفت؛ عدم تعهد اخلاقی؛ نشخوار خشم رابطه‌ی میان خشم صفت، عدم تعهد اخلاقی، نشخوار خشم و پرخاشگری در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه: آزمون یک مدل میانجی تعدیل‌گر [دوره 17، شماره 2]
:: پیامد تعارض تأثیر القاء همدلی شناختی و عاطفی بر رفتارهای آشکار تعارض در زوجین و ادراک آن‌ها از نتیجه تعارض [دوره 13، شماره 2]
:: پیشرفت قبلی ریاضی نقش متغیرهای شخصی در پیشرفت ریاضی با توجه به نظریه شناختی - اجتماعی [دوره 1، شماره 1]
:: پیوند عاطفی، شناخت، مشکل ارتباطی، ازدواج نقش واسطه‌ای اِسنادهای ارتباطی و راهبردهای حل تعارض غیر سازنده در رابطه‌ بین سبک‌های دلبستگی و کیفیت زناشویی [دوره 7، شماره 2]
:: پیوند والدینی مقایسۀ اثربخشی طرحوارۀ درمانی و درمان شناختی رفتاری بر علائم اختلال خوردن در بیماران 16-23 سال مبتلا به پر اشتهای روانی با توجه به پیوند والدینی [دوره 12، شماره 1]
:: تاب‌آوری نقش واسطه ای هویت معنوی در رابطه بین دلبستگی به والدین و همسالان با تاب‌آوری [دوره 11، شماره 1]
:: تاب‌آوری، سخت‌کوشی، موفقیت ورزشی، سلامت روانی، روان‌شناسی ورزش رابطه تاب‌آوری و سخت‌کوشی با موفقیت ورزشی و سلامت روانی در ورزشکاران [دوره 3، شماره 2]
:: تحلیل تعدیل‌کننده تفاوت‌های جنسیتی در خودناتوان‌سازی تحصیلی: نقش جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت [دوره 12، شماره 2]
:: تحلیل عاملی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه سنجش عینی منزلت هویت من در نوجوانان [دوره 9، شماره 2]
:: تحلیل عاملی مشخصات روان‌سنجی و ساختار عاملی پرسشنامه آگاهی بدنی [دوره 14، شماره 1]
:: تحلیل عاملی تاییدی (CFA) ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تجدیدنظرشده شخصیت آیزنک- فرم کوتاه (EPQ-RS) [دوره 1، شماره 2]
:: تحلیل نیم‌رخ نهفته تحلیل الگوهای نهفته‌ی توزیع اختلالات روانی بر اساس فرم کوتاه پرسشنامه‌ی شخصیت چندوجهی مینه سوتا در جمعیت غیربالینی کرمانشاه [دوره 17، شماره 1]
:: تحمل‌ناپذیری بلاتکلیفی نقش واسطه‌ای تحمل‌ناپذیری بلاتکلیفی در رابطه بین روان‌سازه‌‌های ناسازگار اولیه و شدت نشانه‌ها در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر [دوره 10، شماره 1]
:: ترس از صمیمیت ناگویی هیجانی، احساس تنهایی و ترس از صمیمیت: پیش‌بینی‌کننده‌های نگرش به خیانت در مردان [دوره 14، شماره 1]
:: تسلط طلبی، اجتناب از تکلیف، عملکردگریزی، نورزگرایی، وظیفه شناسی نقش جهت گیری هدف، خودکارآمدی خودتنظیم گری و شخصیت در تعلل ورزی [دوره 7، شماره 1]
:: تصویر بدنی مقایسه نگرانی درباره تصویر بدنی و حرمت خود بین نوجوانان مبتلا به اسکولیوز بدون بریس، تحت درمان بریس و نوجوانان عادی [دوره 9، شماره 2]
:: تعارض با همکار، تعارض با سرپرست، روش حل‌تعارض، فشار در محیط کار، رفتارپرخاشگرانه کارکردهای تعارض بین‌فردی و مدیریت تعارض در پیوند میان استرس و فرسودگی با پرخاشگری [دوره 7، شماره 2]
:: تعهد زناشویی نقش واسطه‌ای عملکرد خانواده در رابطه‌ی بین نیازهای بنیادین روان‌شناختی، انتظارات زناشویی و تعهد زناشویی [دوره 13، شماره 2]
:: تعهد سازمانی، مشارکت در تصمیم‌گیری، رفتار فرانقشی، فراتحلیل فراتحلیلی بر رابطه بین ابعاد تعهد سازمانی با مشارکت در تصمیم‌گیری رفتار مدنی ـ سازمانی و رفتارهای فرانقشی [دوره 4، شماره 1]
:: تفاوت جنسیتی آزمون تغییرناپذیری عاملی نسخه فارسی فهرست عواطف مثبت و منفی در دو جنس [دوره 9، شماره 1]
:: تمایل تفکر انتقادی، سبک هویت، تعهد هویت، تحلیل مسیر تفکر انتقادی، سبک‌های هویت و تعهد هویت در نوجوانان: ارائه یک مدل علّی [دوره 4، شماره 2]
:: تناسب فرد- سازمان، از خود بیگانگی شغلی، رفتار شهروندی سازمانی نقش واسطه‌ای ابعاد از خود بیگانگی شغلی در رابطه بین تناسب فرد- سازمان و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 8، شماره 2]
:: تنظیم شناختی هیجان. مدل ساختاری رابطه‌ی بین باورهای غیرمنطقی و طرح‌واره‌های ناسازگار با گرایش به جراحی زیبایی: نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان در بین زنان متقاضی جراحی زیبایی شهر بوشهر [دوره 15، شماره 2]
:: تنظیم هیجان اثربخشی درمان فراتشخیصی بر نشانه های افسردگی، اضطراب و تنظیم هیجان [دوره 11، شماره 1]
:: تنظیم هیجان رابطه ابعاد شخصیت و ناگویی خلقی [دوره 2، شماره 2]
:: توانایی شناختی، ارزشیابی آموزش، واکنش به آموزش، عملکرد پس از آموزش تعامل توانایی‌های شناختی با دو شیوه آموزشی در واکنش به ارزشیابی آموزش و عملکرد پس از آموزش [دوره 5، شماره 1]
:: توانایی‌های شناختی؛ ذهن‌اگاهی؛ زنان میانسال رابطه‌ی میان افسردگی، اضطراب و توانایی‌های شناختی در زنان میانسال: نقش واسطه‌ای ذهن آگاهی [دوره 17، شماره 2]
:: جراحی قلب، مدت بستری بیمارستانی، عامل موفقیت جراحی، واکنش به استرس بررسی و ارایه مدل پیش‌بینی میزان موفقیت جراحی پیوند بای‌پس عروق کرونری با استفاده از عوامل جمعیت‌شناختی، روانشناختی، الکتروفیزیولوژیایی و طبی [دوره 8، شماره 2]
:: جمع گرایی بررسی خودشیفتگی ناسالم در نمونه ای از دانشجویان ایرانی و آمریکایی [دوره 1، شماره 1]
:: جنسیت بررسی کیفیت زندگی مربوط به سلامت در مبتلایان به نشانگان روده تحریک پذیر [دوره 1، شماره 2]
:: جوانانی هنجاریابی پرسش‌نامه اجتناب شناختی و آمیختگی برای جوانان در ایران [دوره 12، شماره 2]
:: چشم‌انداز زمان؛ خودکارآمدی؛ سیگار کشیدن؛ فشار اجتماعی؛ وسوسه‌ی مصرف مواد نقش خودکارآمدی، چشم‌انداز زمان و فشار همرنگی در گرایش به سوءمصرف مواد و سیگار کشیدن در دانشجویان [دوره 14، شماره 2]
:: حرمت خود، منبع کنترل، توانمندسازی سازمانی، جو سازمانی اثر مستقیم و غیرمستقیم خودارزشیابی‌های محوری بر خشنودی شغلی، تعهد سازمانی و عملکرد شغلی [دوره 7، شماره 1]
:: حساسیت به تقویت ارزیابی عاطفه و سیستم‌های مغزی- رفتاری بر اساس چرخه‌های صبحگاهی و شامگاهی [دوره 10، شماره 2]
:: حساسیت بین‌‌فردی؛ تنظیم هیجان؛ راهبردهای تنظیم شناختی هیجان؛ دانشجویان نیمرخ راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان با حساسیت بین‌فردی بالا و پایین [دوره 14، شماره 2]
:: حل مساله، رفتار معلم، وضوح تدریس معلم، زمان یادگیری بررسی رابطه بین ویژگی‌های معلم، تدریس معلم و عملکرد ریاضی دانش آموزان [دوره 6، شماره 2]
:: حمایت اجتماعی مقایسه عوامل شخصیتی ، حوادث استرس زا و حمایت اجتماعی در بیماران کرونر قلب و افراد غیر بیمار [دوره 2، شماره 1]
:: حمایت اجتماعی، خودکارآمدی تحصیلی، استرس تحصیلی، سلامت روانی - جسمانی اثر حمایت اجتماعی، استرس تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی بر سلامت روانی- جسمانی [دوره 4، شماره 2]
:: حمایت اجتماعی، سیاست سازمانی، اقدام سازمانی، موفقیت شغلی نقش حمایت اجتماعی و سیاست‌ها و اقدامات سازمانی در موفقیت شغلی [دوره 5، شماره 1]
:: خشم آمادگی اعتیاد بر مبنای الگوی غیرمعمول مضطرب‌تکانشگر اضطراب اجتماعی: نقش خشم و تکانشگری [دوره 13، شماره 1]
:: خشم، مهار خشم، نشخوار خشم، سلامت جسمی تأثیر واسطه‌ای نشخوار خشم بر رابطه بین ابعاد خشم و مهار خشم با سلامت و بیماری جسمی [دوره 5، شماره 2]
:: خلاقیت هیجانی. پیش‌بینی مدیریت کلاس بر اساس هیجان معلم و جوسازمانی با میانجی‌گری خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 17، شماره 1]
:: خلاقیت، باور انگیزشی، کنترل ادراک‌شده، سبک‌ ارتباطی معلم رابطه سبک‌های ارتباطی معلمان با خلاقیت شناختی دانش‌آموزان بر اساس باورهای شناختی و انگیزشی آنان [دوره 5، شماره 2]
:: خوابگاه دانشجویی، روانشناسی محیط، ترجیحات، معماری طراحی خوابگاه های جدید بر اساس ترجیحات دانشجویان در ابعاد معماری و روانشناسی محیطی [دوره 6، شماره 1]
:: خود ابرازی، ‌پرخاشگری، حرمت خود، ‌احساس گناه،‌ وابستگی رابطه برون‌گرایی و نورزگرایی با افشاگری تخلف سازمانی [دوره 8، شماره 1]
:: خود ناهمخوانی، هراس اجتماعی، بهزیستی پیش‌بینی بهزیستی در مبتلایان به هراس اجتماعی بر اساس انواع "خود ناهمخوانی" [دوره 3، شماره 2]
:: خودبخششگری بررسی مدل ساختاری ارتباط رفتارهای خودآسیب‌رسان با ادراک زمان و نقش میانجی افسردگی و خودبخشش‌گری در نوجوانان [دوره 16، شماره 1]
:: خودتعیینی‌گری نقش واسطه‌ای انگیزش درونی در رابطه بین نیازهای بنیادین روانشناختی و رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 2]
:: خودکارآمدی اثربخشی آموزش تغییر درک زمان بر اضطراب و خودکارآمدی کودکان کار [دوره 14، شماره 1]
:: خودکارآمدی نقش تعدیل‌کننده احساس بهزیستی ذهنی در رابطه جهت‌گیری هدف (تبحری، عملکردگرا و عملکردگریز) و فراشناخت با خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان [دوره 13، شماره 1]
:: خودکارآمدی تحصیلی مدل بی‌حوصلگی تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف و خودکارآمدی تحصیلی با میانجی‌گری اهمال‌کاری دانش آموزان [دوره 17، شماره 1]
:: خودمدیریتی دیابت، دانش دیابتی، حمایت اجتماعی، بیمارستان شریعتی اثرات مستقیم و غیرمستقیم دانش دیابتی و حمایت اجتماعی بر خودمدیریتی دیابت [دوره 6، شماره 1]
:: خودمهارگری، هیجان، اختلال خلقی نقش تعدیل‌کننده منبع کنترل در رابطه بین خشم و افسردگی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 6، شماره 2]
:: دانش آموزان تأثیر کتاب‌درمانی بر مشکلات رفتاری درونی‌سازی شده‌ی (اضطراب) و برون‌سازی شده‌ی ‌(پرخاش‌گری) دانش‌آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی منطقه بنارویه لارستان [دوره 16، شماره 1]
:: دانشجو مقایسۀ تأثیر مداخله‌ای بازیهای ‌ ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی دانشجویان پسر [دوره 12، شماره 1]
:: دانشجویان رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی با رفتار فابینگ در دانشجویان: نقش واسطه‌ای اعتیاد به گوشی‌های هوشمند [دوره 18، شماره 1]
:: دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش تنظیم هیجان برروابط متقابل مادر- نوجوان، انزوای اجتماعی و پرخاش‌گری در نوجوانان دختر [دوره 16، شماره 1]
:: دانش‌آموزان. تأثیر آموزش سواد هیجانی بر درگیری تحصیلی و نظریه ذهن دختران 9 تا 12 سال [دوره 17، شماره 2]
:: درمان متمرکز بر شفقت مقایسه‌ی مداخله‌ی متمرکز بر شفقت و مداخله‌ی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم در بهبود سوگیری توجه به محرک‌های منفی در افراد مبتلا به افسردگی [دوره 16، شماره 2]
:: درماندگی روانشناختی تبیین رضایت زناشویی و سلامت روانی بر حسب سبک های مقابله [دوره 1، شماره 1]
:: دست‌‌برتری، مقطع تحصیلی، تفاوت جنسیتی، اثر علمی- پژوهشی مقایسه شیوع دست‌‌برتری در مقاطع تحصیلی دانشگاهی: تفاوت‌های جنسیتی و آثار علمی- پژوهشی [دوره 5، شماره 1]
:: دلبستگی، پسخوراند ویدیویی، مشکل رفتاری اثربخشی درمان دلبستگی‌محور با استفاده از روش پسخوراند ویدیویی بر کاهش استرس والدینی و مشکلات برونی‌سازی کودکان [دوره 8، شماره 1]
:: دوره متوسطه سنجش تسلط دانش‌آموزان به شایستگی حل‌ مسأله [دوره 17، شماره 1]
:: دیابت اثربخشی گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود هموگلوبین گلیکوزیله و فعالیت های خودمراقبتی در مبتلایان به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 2]
:: دیابت نوع دو، مصاحبه‌ی انگیزشی، آموزش گروهی شناختی ـ رفتاری، کاهش وزن، سلامت جسمانی تأثیر مصاحبه‌ی انگیزشی بر بهبود شاخص‌های سلامت جسمی (کاهش وزن و کنترل قند خون) در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 3، شماره 2]
:: دیابت نوع I، دلبستگی، ادراک بیماری، کیفیت زندگی سبک‌های دلبستگی، ادراک بیماری و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به دیابت نوع I [دوره 5، شماره 1]
:: دین رابطه میان مدل شخصیتی هگزاکو، دینداری و بهزیستی فاعلی در دانشجویان ایرانی و لهستانی [دوره 9، شماره 1]
:: ذهن‌آگاهی؛ ساهاجایوگا؛ کارکردهای اجرایی؛ مهارت‌های خواندن؛ درک مطلب متن. تمنای بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن از جام مراقبه‌ در دانش‌آموزان: تکنیک‌های ذهن‌آگاهی در مقابل ساهاجایوگا [دوره 17، شماره 2]
:: رابطه بین خانه و مدرسه؛ درگیرکردن والدین؛ پوشه کار ابر- محور؛ مشغولیت تحصیلی ارتقای مشغولیت تحصیلی دانش‌آموزان در بستر مزوسیستم پوشه کار ابرـ محور [دوره 18، شماره 1]
:: رابطه بین شخصی رابطه ناگویی هیجانی و مشکلات بین شخصی: نقش تعدیل‌کننده سبک های دلبستگی [دوره 9، شماره 1]
:: راهبرد شناختی اثربخشی آموزش مدیریت تعلل بر افزایش خودکارآمدی و راهبردهای یادگیری و کاهش تعلل ورزی و اجتناب از شکست [دوره 11، شماره 1]
:: رضایت از زندگی نقش واسطه‎ای خوش‎بینی در رابطه بین هسته ارزشیابی‌ خود و سخت‎کوشی با رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 2]
:: رضایت از زندگی نقش واسطه ای تاب آوری در رابطه بین هوش هیجانی و هوش عمومی با رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 2]
:: رضایت از زندگی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و امیدواری در رابطه بین حمایت اجتماعی ادارک‌شده و رضایت از زندگی نوجوانان بی‌سرپرست [دوره 13، شماره 1]
:: رضایت زناشویی ساخت و هنجاریابی مقیاس قصه عشق و بررسی رابطه آن با رضایت زناشویی [دوره 2، شماره 2]
:: رضایت زناشویی مقایسه مدل زوج درمانگری تلفیقی مبتنی بر خود تنظیم‌گری- دلبستگی با مدل غنی-سازی زناشویی انریچ در افزایش رضایت زناشویی و بهزیستی روان‌شناختی زوجین [دوره 9، شماره 1]
:: رضایت شغلی نقش واسطه ای رضایت شغلی در رابطه بین رفتارهای مدنی- اجباری با رفتارهای مدنی- سازمانی [دوره 11، شماره 1]
:: رضایت شغلی، معنویت، مراقبت معنوی، استرس شغلی، تعهد سازمانی معنویت، استرس شغلی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی در پرستاران شهر تهران [دوره 3، شماره 2]
:: رفتار جنایی مقایسه ویژگی های شخصیتی و سبکهای مقابله ای مجرمین با افراد بهنجار [دوره 2، شماره 1]
:: رفتار سازمانی شهروندی، تعهد سازمانی، رضایت شغلی، شخصیت، کارکنان دانشگاه تهران رفتار سازمانی شهروندی: تبیین بر اساس ابعاد شخصیت، تعهد سازمانی و رضایت شغلی [دوره 4، شماره 1]
:: روابط اجتماعی اثر ناتوانی‌های حرکتی بر توانایی‌های تئوری ذهن (ToM)کودکان: یک مطالعه‌ی تطبیقی [دوره 17، شماره 2]
:: روانشناسی مثبت‌نگر، محرک مثبت و منفی، ردیابی چشم تاثیر خوش بینی بر سوگیری توجه در تعامل با هدفداری [دوره 7، شماره 2]
:: روان‌شناسی مثبت‌نگر، باور دینی، محل سکونت پیش‌بینی تا‌ب‌آوری روان‌شناختی براساس اعتقادات مذهبی در دانشجویان شهری و روستایی [دوره 6، شماره 2]
:: رویکرد وجودی _ انسان گرای می. اثربخشی رویکرد وجودی _ انسان گرای رولو می بر گرایش به خیانت در مردان خیانت کار: پژوهش مورد منفرد [دوره 16، شماره 1]
:: زمینه صدا، محیط مطالعه، تیپ شخصیت تاثیر زمینه موسیقی، سر و صدا و سکوت بر عملکرد دانشجویان درون‌گرا و برون‌گرا در آزمون استعداد تحصیلی [دوره 8، شماره 2]
:: زنان اثربخشی هیپنوتیزم‌درمانی شناختی در کاهش افکار مزاحم، اجتناب، بیش‌برانگیختگی و شدت درد در زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 13، شماره 2]
:: زنان شاغل اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس شغلی و جرأت‌ورزی زنان شاغل [دوره 17، شماره 1]
:: سازگاری نقش واسطه ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و استحکام من با سازگاری با ناباروری در زنان [دوره 11، شماره 1]
:: سازگاری اجتماعی نقش بهزیستی روان‌شناختی والدین و تعاملات والد - فرزند در تبیین سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 2]
:: سایبرکندریا تدوین و آزمون مدل ارتباط بین طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه با خودبیمارانگاری سایبری با نقش واسطه‌ای تنظیم‌شناختی هیجان [دوره 16، شماره 1]
:: سبک های یادگیری شناختی بررسی ویژگی های روان سنجی ISALEM-97 و مقایسه سبک های یادگیری شناختی در دانشجویان [دوره 1، شماره 1]
:: سبک هویت پیش بینی ایده‌پردازی خودکشی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای و سبک‌های هویت [دوره 10، شماره 1]
:: سبک‌های دل‌بستگی پیش‌بینی نگرش به خیانت زناشویی بر اساس رفتار دل‌بستگی در روابط زناشویی، کیفیت روابط زناشویی و سبک‌های دل‌بستگی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 2]
:: سخن سردبیر؛ سرمقاله؛ مقاله علمی (سخن سردبیر) مقاله‌ی علمی: ماهیت، کارکرد و انواع آن [دوره 17، شماره 2]
:: سرسختی روان‌شناختی رابطه‌ی بهزیستی معنوی با رضایت زناشویی: نقش واسطه‎گری سرسختی روان‌شناختی [دوره 14، شماره 1]
:: سرشت، منش، اسکیزوفرنی نقش ابعاد سرشت و منش در پیش بینی علایم مثبت و منفی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی [دوره 6، شماره 1]
:: سرطان بررسی نقش واسطهای حمایت اجتماعی در پیش بینی سلامت روان بر اساس کنترل هیجان در مادران کودکان مبتلا به سرطان [دوره 12، شماره 1]
:: سرطان رابطه تیپ شخصیتی D و خوددلسوزی با رفتارهای بهداشتی در زنان مبتلا به سرطان سینه : نقش تعدیل کننده استرس ادراک شده [دوره 14، شماره 1]
:: سوء مصرف مواد نقش تکانشوری و استحکام من در پیش بینی نتایح درمان دارویی، انگیزشی و ترکیبی (دارویی- انگیزشی) اختلال سوء مصرف مواد [دوره 11، شماره 2]
:: سوء هاضمه کنشی بررسی سبک های مقابله و سخت کوشی در مبتلایان به سوء هاضمه کنشی [دوره 2، شماره 1]
:: سودگرایی تصمیم‌گیری‌های اخلاقی و کارکردهای اجرایی در نوجوانان بر اساس تفاوت‌های فردی در تیپ‌های زیستی شخصیت [دوره 11، شماره 2]
:: سیستم ایمنی، غلظت ایمونوگلوبولین ترشحی A، پرخاشگری تأثیر مشاهده‌ی فیلم‌های پرخاشگرانه بر غلظت ایمونوگلوبولین ترشحی A موجود در بزاق [دوره 3، شماره 2]
:: سیستم بازداری رفتاری، سیستم روی‌آوری رفتاری، مشکل بین شخصی، ازدواج رابطه فعالیت سیستم‌های مغزی- رفتاری با بخشش و رضایت زناشویی زوجین [دوره 8، شماره 2]
:: شایستگی، تمرین شبیه‌سازی، پیچیدگی شغل‌ کاربرد کانون ارزیابی و تحلیل شغل در تعیین شایستگی‌های مدیریتی [دوره 7، شماره 1]
:: شخصیت اسکیزوتایپی، وسواس فکری، مدل ابعادی رابطه مدل سه عاملی شخصیت اسکیزوتایپی با وسواس‌های فکری: مطالعه در سطح غیربالینی [دوره 5، شماره 1]
:: شخصیت مرزی مدل ساختاری احساس تنهایی بر اساس روابط موضوعی و کیفیت ارتباط والد- کودک در افراد با گرایش شخصیت مرزی: نقش میانجی خودشیفتگی [دوره 15، شماره 2]
:: شخصیت، ارزشیابی‌ خود، استرس، مقابله هسته ارزشیابی‌های خود و راه‎های مقابله‎ [دوره 8، شماره 2]
:: شدت افسردگی اثربخشی درمان هیجان‌محور بر شدت افسردگی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 1]
:: شستشو نگرانی و رابطه آن با زیرمجموعه ‏های وارسی و شستشوی اختلال وسواسی ـ اجباری [دوره 1، شماره 1]
:: شفقت به خود الگوی ساختاری سرسختی روان‌شناختی، باورهای دینی با تاب‌آوری در برابر خودکشی: نقش میانجی‌گری ابعاد مثبت شفقت به خود [دوره 15، شماره 2]
:: شفقت خود، حرمت خود، هیجان خودآگاه، تنظیم هیجان اثر القای شفقت خود و حرمت خود بر میزان تجربه شرم و گناه [دوره 8، شماره 1]
:: شفقت درمانی و واقعیت درمانی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش شفقت‌درمانی و واقعیت‌درمانی بر علائم روان‌تنی، استرس ادراک‌شده و کیفیت زندگی در کارکنان حوزه‌‌ی سلامت بیمارستان‌های آموزشی- درمانی معین در دوره‌‌ی شیوع کووید ۱۹ در شهر اصفهان [دوره 17، شماره 1]
:: صادق با فرهنگ آزاد از فرهنگ یا صادق با فرهنگ؟ گزارش مطالعه مقدماتی مقیاس حرمت خود در کودکان [دوره 2، شماره 2]
:: ضربان قلب تأثیر نگرانی بر واکنش فیزیولوژیک و عاطفی به محرک هیجانی در افراد با اختلال اضطراب فراگیر و افراد بهنجار [دوره 13، شماره 2]
:: طول کلمه اثر طول کلمه و نوع حروف چاپی (فونت) بر حرکات چشم (تثبیت، جهش، واپسگرد) در حین خواندن متن آشنا و ناآشنا [دوره 11، شماره 2]
:: عاطفه‌ی مثبت. رابطه‌ی جهت‌گیری مذهبی و رضایت از زندگی با میانجی‌گری مقابله‌ی مذهبی و عاطفه‌ی مثبت و مقایسه‌ی متغیرهای میانجی‌گر [دوره 15، شماره 2]
:: عدالت رویه‌ای، عدالت تعاملی همکار محور، شخصیت، رفتار ضدتولید معطوف به سازمان، رفتار ضدتولید معطوف به همکار نقش پنج عامل بزرگ شخصیت در پیوند میان عدالت سازمانی ادراک شده بارفتارهای ضد تولید [دوره 6، شماره 2]
:: عدالت، همانندسازی، روانشناسی سازمانی رابطه عدالت توزیعی، رویه‌ای و همانندسازی سازمانی با همکاری در معلمان [دوره 5، شماره 2]
:: عملکرد شغلی رابطه‌ی میان سرمایه‌ی روان‌شناختی، انگیزش، خشنودی و عملکرد شغلی در کارکنان دانشگاه: نقش واسطه‌ای عواطف شغلی [دوره 17، شماره 2]
:: عملکرد شغلی نقش واسطه‌ای پهنای نقش در رابطه بین عملکرد مدیران در کانون ارزیابی، توانایی-های شناختی و خودپیروی در شغل با عملکرد شغلی [دوره 9، شماره 2]
:: عواطف منفی. نقش هیجان در تصمیم‎گیری کودکان [دوره 11، شماره 2]
:: غنی‌سازی شغل اثرات مستقیم و غیرمستقیم متغیرهای شغلی و فردی بر خشنودی از کارراهه [دوره 10، شماره 1]
:: فشار خون مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به فشار خون اساسی و افراد غیر مبتلا [دوره 10، شماره 1]
:: قصد ترک شغل طراحی و آزمودن الگوی برخی پیشایندها و پیامدهای راهبردهای مدیریت هیجان در محیط کار [دوره 12، شماره 2]
:: قصه‌گویی، خوش‌بینی، افسردگی، کودک تأثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش قصه‌گویی بر کاهش افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 1]
:: قوت بحث بررسی تأثیرات پیام های دووجهی بر میزان قوت بحث درک شده با کمک مدلسازی رایانشی [دوره 15، شماره 1]
:: کاربرد تلفن همراه،‌ تفاوت جنسیتی، جایگاه اجتماعی- اقتصادی بررسی انگیزه، میزان و نوع استفاده از تلفن همراه در دانشجویان [دوره 7، شماره 2]
:: کارکنان تبیین امیدواری بر مبنای حمایت سازمانی ادراک شده و معنویت محیط کاری [دوره 14، شماره 1]
:: کارکنان صنایع نقش واسطه ای سرمایه عاطفی و منابع کارآمدی حل تعارض در رابطه سرمایه گذاری جمعی عاطفی با کارآمدی حل تعارض [دوره 15، شماره 1]
:: کارکنان صنایع نقش ضربه‌گیر سرمایه‌گذاری جمعی عاطفی در رابطه استرس با فرسودگی هیجانی [دوره 13، شماره 1]
:: کارمندان. اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی بر رفتار شهروندی سازمانی در بین کارمندان [دوره 16، شماره 2]
:: کانون ارزیابی بررسی اثر متغیرهای کنترل و پیوند عاطفی در تمرین کانون‌های توسعه‌ای بر ساخت رابطه و ارتباط مستقیم در شرکت‌کنندگان کانون ارزیابی [دوره 15، شماره 2]
:: کمال‌گرایی روان‌رنجور اثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر انتظارات زناشویی بدبینانه و خودانتقادی در دختران کمال‌گرای روان‌رنجور: یک مطالعه‌ی آزمایشی تک‌موردی [دوره 17، شماره 1]
:: کمال‌گرایی مثبت، کمال‌گرایی منفی، سخت‌کوشی، استرس، پاسخ‌‌ فیزیولوژیک رابطه کمال‌گرایی و سخت‌کوشی با پاسخ‌های فیزیولوژیک ناشی از استرس [دوره 4، شماره 1]
:: کمال‌گرایی، ریخت‌سنجی وکسل، تصویر تشدید مغناطیسی، قشر آهیانه‌ای، تالاموس رابطه ‌کمال‌گرایی و ساختار مغز [دوره 8، شماره 1]
:: کمرویی نقش شیوه های فرزندپروری والدین در کمرویی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2]
:: کنترل خشم. اثربخشی آموزش فرزند پروری بر پایه‌ی شفقت خود بر کنترل خشم مادران [دوره 16، شماره 1]
:: کودک. طراحی و ساخت بسته‌ی آموزشی تربیت عاطفی مبتنی بر محاوره‌ی کلامی برای مادران دارای کودک زیر 7 سال [دوره 16، شماره 2]
:: کووید- 19. مقایسه‌ی اثربخشی مشاوره‌ی خانواده از راه دور و زوج‌درمانی شناختی- رفتاری بر تعارضات خانوادگی و صمیمیت زناشویی در ایام کرونا [دوره 16، شماره 1]
:: کووید- 19. اثربخشی مشاوره‌ی خانواده از راه دور بر تعارضات خانوادگی و صمیمیت زناشویی در ایام کرونا [دوره 15، شماره 2]
:: کیفیت خواب رابطه‌ی کیفیت خواب با سلامت روانی و فرسودگی شغلی [دوره 13، شماره 2]
:: کیفیت زناشویی ساخت و اعتبار‌یابی مقیاس مدارا در روابط همسران [دوره 15، شماره 1]
:: کیفیت زناشویی فراتحلیل رابطه فداکاری و کیفیت زناشویی [دوره 12، شماره 2]
:: کیفیت زندگی مقایسه کمال‌گرایی، سبک‎های فرزندپروری و کیفیت زندگی در زنان مبتلا به وسواس فکری- عملی و زنان سالم [دوره 15، شماره 1]
:: کیفیت زندگی اثربخشی درمان‌ فعّال‌سازی رفتاری به شیوۀ گروهی بر کاهش علائم افسردگی، اجتناب شناختی–رفتاری و کیفیت زندگی دانشجویان [دوره 12، شماره 1]
:: لوسمی لنفوبلاستی حاد؛ درمان شناختی رفتاری؛ حافظه‌ی فعال؛ سرعت پردازش؛ کودکان بقایافته تأثیر آموزش تطابق توجه و حافظه بر حافظه‌ی کاری و سرعت پردازش در کودکان سرطانی بقایافته [دوره 14، شماره 2]
:: محیط تصمیم-گیری اثر تعاملی نوع آگهی و محیط تصمیم‌گیری بر مدل ذهنی مصرف کننده با توجه به حساسیت به قیمت و اندازه مجموعه مورد نظر [دوره 9، شماره 1]
:: مداخلات روانشناختی فراتحلیل جامع مداخلات روان‌شناختی اختلال سوگ در ایران [دوره 17، شماره 1]
:: مداخله شناختی ـ رفتاری، درمان فردی، درمان گروهی، زندانی، وضعیت روان‌شناختی بررسی اثربخشی روان‌درمانگری شناختی ـ رفتاری، گروهی، و فردی زندانیان در زندان رجایی‌شهر [دوره 4، شماره 1]
:: مدل بررسی ساختاری مدل نظریه بین‌فردی خودکشی در دانشجویان [دوره 13، شماره 1]
:: مدل ساختاری. مدل ساختاری نقش کنش‌های اجرایی بر اختلال نارسایی ‌توجه/فزون‌کنشی با میانجی‌گری افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 1]
:: مدل معادلات ساختاری بررسی اثر مستقیم و غیر مستقیم بازخورد نسبت به مصرف مواد، کانون کنترل و توانمندی های فردی و اجتماعی بر مصرف مواد در نوجوانان در معرض خطر [دوره 2، شماره 1]
:: مراقبت‌گری و هوش هیجانی پیش‌بینی ابعاد مراقبت‌گری مردان متأهل بر اساس مؤلفه‌های هوش هیجانی با میانجی‌گری عزت‌نفس [دوره 13، شماره 2]
:: مشکل ریاضی، کنش اجرایی، حافظه‌کاری توانایی شاخص‌های آزمون نام بردن احتمالی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی [دوره 8، شماره 1]
:: مشکلات بین فردی مدل یابی معادلات ساختاری تعیین‌گرهای مشکلات بین فردی : نقش سبک‌های دلبستگی و انحرافات شناختی بین فردی در دانش آموزان [دوره 12، شماره 1]
:: معادلات ساختاری مدل‌یابی ساختاری پیش‌بینی بهزیستی ذهنی بر اسـاس ذهنیت فلسفی و کمال‌گرایی با میانجی‌گری ذهن‌آگاهی [دوره 14، شماره 1]
:: مقابله مذهبی، روان‌سنجی، اعتباریابی بین‌فرهنگی وﯾﮋگی‌های روان‌سنجی ﻧﺴﺨه ایرانی مقیاس مقاﺑﻠﻪ مذهبی [دوره 5، شماره 2]
:: مقیاس چندبعدی بهزیستی مذهبی - معنوی، مذهب، معنویت، روایی، پایایی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس چندبعدی بهزیستی مذهبی – معنوی [دوره 6، شماره 1]
:: مقیاس خود شفقت‌ورزی، پایایی، روایی، روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس خود شفقت‌ورزی [دوره 8، شماره 2]
:: مقیاس دانش و نگرش جنسی، پایایی، روایی، روانسنجی ساخت و اعتباریابی مقیاس دانش و نگرش جنسی [دوره 8، شماره 1]
:: مقیاس مشکلات بین‌شخصی (IIP-60)، پایایی، روایی، تحلیل عاملی اکتشافی بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی فرم 60 سؤالی مقیاس مشکلات بین‌شخصی در جمعیت ایرانی [دوره 4، شماره 2]
:: مکانیسم دفاعی نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی هیجانی، خشم و نشخوار خشم با سبک‌های دفاعی من [دوره 9، شماره 2]
:: مولتیپل اسکلروزیس (MS) اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) بر اجتناب تجربه‌ای و پذیرش بیماری در افراد مبتلا به مولتیپل-اسکلروزیس (MS) [دوره 12، شماره 1]
:: مهارت اجتماعی بررسی نرخ شیوع اعتیاد به اینترنت در دختران و مقایسه دختران معتاد و غیر معتاد به اینترنت در متغیرهای تنهایی ، عزت نفس و مهارتهای اجتماعی [دوره 2، شماره 1]
:: مهارت‌های اجتماعی خشونت در مدرسه: نقش توانایی همدلی، مهارت‌های ارتباطی و حل تعارض در کاهش رفتارهای خشونت‌آمیز نوجوانان [دوره 12، شماره 2]
:: مهارت‌های ادراکی، رضایت شغلی، عملکرد شغلی تأثیر آموزش مهارت های ادراکی سرپرستان شیفت بر میزان رضایت و عملکرد شغلی کارکنان [دوره 6، شماره 1]
:: مهارت‌های زندگی؛ امیدواری؛ کنترل خشم افزایش امیدواری و مدیریت خشم مادران دارای کودکان مبتلا به سرطان از خلال آموزش مهارت‌های زندگی [دوره 14، شماره 2]
:: مهندسی کانسی ارزیابی و مداخله‌ ترجیحات احساسی کاربران در فضای جمعی [دوره 9، شماره 2]
:: میگرن همه‌گیری‌شناسی سردردهای میگرنی و اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری فوردایس بر کاهش علایم میگرن و افزایش شادکامی [دوره 9، شماره 2]
:: ناتوانی یادگیری ریاضی، کارکرد اجرایی، توجه، زبان مقایسه ویژگی‌های عصب- روان‌شناختی کودکان با ناتوانی‌های یادگیری ریاضی و عادی دوره دبستان [دوره 5، شماره 2]
:: نارسایی قلبی مقایسه درمان مبتنی بر شفقت و درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن برکاهش ترس از شفقت و خودسرزنشگری افراد مبتلا به نارسایی قلبی [دوره 15، شماره 1]
:: ناگویی هیجانی، تنظیم شناختی هیجان، اختلال جسمانی‌سازی، اختلال اضطرابی مقایسه ناگویی هیجانی و راهبردهای تنظیم هیجان در بیماران جسمانی‌سازی، بیماران اضطرابی و افراد عادی [دوره 8، شماره 2]
:: نرخ باروری مقایسه مردان همجنس‌گرا و دگرجنس‌گرا از نظر ناهمنوایی جنسیتی در دوران کودکی و نرخ باروری در شجره خانوادگی [دوره 10، شماره 2]
:: نشانگان وانمودگرایی؛ خودپنداره‌ی تحصیلی؛ خودکارآمدی تحصیلی رابطه‌ی بین خودپنداره‌ی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان: نقش واسطه‌ای نشانگان وانمودگرایی [دوره 17، شماره 2]
:: نشانه افسردگی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی به شیوه گروهی و انفرادی بر بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری -عملی [دوره 11، شماره 2]
:: نشانه بالینی ADHD، کارکرد اجرایی، نشانه حرکتی/ انگیزشی، بازداری، حافظه تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بهبود نشانه‌های بالینی کودکان دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 7، شماره 2]
:: نشخوار فکری نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین رخدادهای استرس زا زندگی با ایده پردازی خودکشی در نوجوانان [دوره 15، شماره 1]
:: نشخوار‌گری. الگوی ساختاری کمال‌گرایی خودانتقادانه و نشانگان افسردگی، اضطراب و استرس نقش واسطه‌ای اجتناب تجربه‌ای و نشخوار فکری (کمال‌گرایی خود انتقادی به نشانگان روان‌شناختی نقش واسطه‌ای اجتناب تجربه‌ای و نشخوار فکری) [دوره 15، شماره 2]
:: نظریه دلبستگی تبیین اختلال های شخصیت بر اساس نظریه دلبستگی [دوره 1، شماره 2]
:: نظریه شبیه سازی تاثیر کیفیت و کمیت دیدگاه دیگران در دیدگاه‌گیری بصری [دوره 11، شماره 1]
:: نظریه شناختی- اجتماعی، حمایت خانواده، حمایت دوستان، اختلال خلقی حمایت اجتماعی و علایم افسردگی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی [دوره 6، شماره 2]
:: نقص شناختی، اختلال دو قطبی، اسکیزوفرنی مقایسه نقایص شناختی در بیماران مبتلا به اختلال دو‌قطبی نوع I و بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی [دوره 4، شماره 2]
:: نقص هیجانی، هم نوسانی، عدم تقارن، امواج تتا، امواج آلفا بررسی آسیب های عصب شناختی در بیماران مبتلا به ناگویی هیجانی [دوره 6، شماره 1]
:: نگرش، معلم ویژه، معلم عادی، دانش‎آموز نابینا، یکپارچه‎سازی‎آموزشی مقایسه نگرش معلمان ویژه و عادی و شناسایی متغیرهای مرتبط با نگرش معلمان نسبت به دانش‌آموزان نابینا و یکپارچه‌سازی آموزشی آنان [دوره 3، شماره 2]
:: نوجوانان نقش دشواری در تنظیم هیجان و احساس تنهایی در پیش‌بینی استفاده‌ی مشکل‌زا از تلفن همراه در نوجوانان [دوره 17، شماره 1]
:: نوجوانان. الگوی ساختاری تیپ شخصیت D با اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی نقش میانجی خودآگاهی هیجانی در نوجوانان [دوره 15، شماره 2]
:: نوجوانی رابطه‌ی بین نیازهای بنیادین روان‌شناختی با تاب‌آوری از طریق نقش میانجی‌گری خودکارآمدی در مهارت‌های زندگی در دوره‌ی نوجوانی [دوره 16، شماره 2]
:: نوجوانی. ارتباط میان ادراک از روابط والدین، سبک‌های والدگری و سرزندگی تحصیلی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی عمومی [دوره 17، شماره 2]
:: نورزگرایی، اختلال رفتاری، رابطه مادر- کودک رابطه ابعاد شخصیت مادران با اختلال‌های برونی سازی و درونی سازی دختران [دوره 7، شماره 1]
:: نوروفیدبک؛ اضطراب؛ نشانه‌های استرس؛ میگرن تاثیر مداخله‌ی نوروفیبدبک بر کیفیت زندگی، اضطراب و نشانه‌های استرس بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 2]
:: وابستگی به بازی‌های رایانه‌ای بررسی اثربخشی برنامه روان‌شناختی خانواده‌محور بر رضامندی زوجیت والدین شاغل و وابستگی فرزندان نوجوان آنان به بازی‌های رایانه‌ای [دوره 12، شماره 2]
:: والدگری عوامل روانی- اجتماعی مؤثر بر اضطراب اجتماعی: تحلیل روابط ساختاری [دوره 15، شماره 1]
:: والدگری مثبت نقش واسطه‌ای پرطاقتی روانی در رابطه بین والدگری توانمندساز با تاب‌آوری روان‌شناختی در دانشجویان [دوره 16، شماره 2]
:: وظیفه‌شناسی رابطه تشابه ویژگی‌های شخصیتی زوجین و رضایت زناشویی [دوره 10، شماره 2]
:: ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی و ساختار عاملی پرسش‌نامه رفتار پرخطر، تکانشی و خود مخرب و انگیزش‌های عاطفی رفتار پرخطر [دوره 16، شماره 1]
:: هدف‌ آموزشی، بازده‌ یادگیری، پیشرفت تحصیلی رابطه نگرش، اطلاعات کلامی و مهارت‌های ذهنی با پیشرفت تحصیلی درس علوم [دوره 6، شماره 2]
:: همسازی رابطه شخصیت و رضایت زناشویی [دوره 2، شماره 2]
:: هم‌گونی غایی، هماهنگی اهداف، خودتخریبی، بیماری اتوایمیون مقایسه گرایش شخصیتی خودتخریبی و خودشناسی انسجامی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروز و افراد سالم [دوره 6، شماره 2]
:: هوش سیال، نظریه سوال- پاسخ، پایایی، توانایی مقایسه هوش سیال دانش‌آموزان دختر و پسر بر پایه دو نظریه کلاسیک و سوال- پاسخ [دوره 8، شماره 1]
:: هوش عمومی تحلیل رابطه هوش هیجانی ، مکانیسم های دفاعی و هوش عمومی [دوره 2، شماره 1]
:: هیجان، تنظیم هیجان، راهبرد شناختی، خودکشی رابطه‌‌ راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با ایده‌پردازی خودکشی [دوره 7، شماره 1]
:: یادگیری خودگردان، جهت گیری هدف، سبک مدیریت کلاس رابطه یادگیری خود‌گردان و جهت گیری هدف با سبک مدیریت کلاس [دوره 6، شماره 1]
:: یادگیری ماشینی شناسایی هیجان در متن فارسی با استفاده از مدل یادگیری ماشینی [دوره 14، شماره 1]
:: ‌یادگیری، خلق و خو، نارسایی بینایی بررسی و مقایسه‌ سبک‌های یادگیری مبتنی بر خلق و خو در دانش‌آموزان دارای نارسایی بینایی و دانش‌آموزان بدون نارسایی بینایی [دوره 5، شماره 2]

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی معاصر، دوفصلنامه انجمن روانشناسی ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق