اشعه تلفن همراه.آزمون مدلی از پیشایندهای قصد و رفتار پیشگیری از عوارض میکروبی و امواج گوشی تلفن همراه در دانشجویان براساس نظریه رفتار برنامه ریزیشده [دوره 18، شماره 1]
اضطرابنقش واسطهای نارسایی راهبردهای تنظیم هیجان در رابطه بین شدت هیجان منفی و انگیزش ایمنی با نشانههای اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 2]
افکار اضطرابیپیشبینی نوموفوبیا براساس ویژگیهای شخصیتی و کیفیت خواب: نقش واسطهای افکار اضطرابی [دوره 16، شماره 2]
افکار خودکشیگرایانهمقایسهی تأثیر درمان وجودی و درمانِ رفتاریِ عقلانی- هیجانی بر معنای زندگی و مدیریت خشم نوجوانان دارای افکار خودکشیگرایانه [دوره 17، شماره 2]
انگیزش درونینقش واسطهای انگیزش درونی در رابطه بین رفتار توانمندساز رهبر و غنیسازی شغل با خشنودی از کارراهه [دوره 11، شماره 1]
انگیزه اقدام به خودکشیمقایسه اثربخشی سیستم رواندرمانی تحلیل شناختیرفتاری و رفتاردرمانی دیالکتیکی مبتنی بر شفقت بر تابآوری و انگیزه اقدام به خودکشی در افراد اقدامکننده [دوره 13، شماره 1]
اوتیسممدلیابی انطباقپذیری و انسجام خانواده کودکان مبتلا به اوتیسم بر اساس منابع خانواده و سبکهای مقابله با استرس با میانجیگری استرس ادراکشده والدین [دوره 12، شماره 2]
باور انگیزشی، ویژگی بافتی، پیشرفت تحصیلیپیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی براساس باورهای خود کارآمدی، وضعیت اجتماعی- اقتصادی و رشته تحصیلی [دوره 6، شماره 2]
بیمارستانهای دولتی شهر اهوازبررسی تأثیر تهدید کرونا بر تمایل به ترک خدمت با نقش میانجی اضطراب روانشناختی (مورد مطالعه: بیمارستانهای دولتی شهر اهواز) [دوره 15، شماره 2]
بیماری مزمناثربخشی یک مدل مداخله دلبستگیمحور بر شاخصهای سلامت و دلبستگی کودکان مبتلا به بیماری مزمن [دوره 9، شماره 2]
بیناییتاثیر تقسیم توجه و دستگاه حسی مورد استفاده در مرحله مطالعه بر میزان یادآوری کاذب در مدل دیز- رودیگر- مکدرموت [دوره 10، شماره 1]
پرخاشگری؛ خشم صفت؛ عدم تعهد اخلاقی؛ نشخوار خشمرابطهی میان خشم صفت، عدم تعهد اخلاقی، نشخوار خشم و پرخاشگری در دانشآموزان دورهی دوم متوسطه: آزمون یک مدل میانجی تعدیلگر [دوره 17، شماره 2]
پیامد تعارضتأثیر القاء همدلی شناختی و عاطفی بر رفتارهای آشکار تعارض در زوجین و ادراک آنها از نتیجه تعارض [دوره 13، شماره 2]
پیشرفت قبلی ریاضینقش متغیرهای شخصی در پیشرفت ریاضی با توجه به نظریه شناختی - اجتماعی [دوره 1، شماره 1]
پیوند عاطفی، شناخت، مشکل ارتباطی، ازدواجنقش واسطهای اِسنادهای ارتباطی و راهبردهای حل تعارض غیر سازنده در رابطه بین سبکهای دلبستگی و کیفیت زناشویی [دوره 7، شماره 2]
پیوند والدینیمقایسۀ اثربخشی طرحوارۀ درمانی و درمان شناختی رفتاری بر علائم اختلال خوردن در بیماران 16-23 سال مبتلا به پر اشتهای روانی با توجه به پیوند والدینی [دوره 12، شماره 1]
تابآورینقش واسطه ای هویت معنوی در رابطه بین دلبستگی به والدین و همسالان با تابآوری [دوره 11، شماره 1]
تحلیل نیمرخ نهفتهتحلیل الگوهای نهفتهی توزیع اختلالات روانی بر اساس فرم کوتاه پرسشنامهی شخصیت چندوجهی مینه سوتا در جمعیت غیربالینی کرمانشاه [دوره 17، شماره 1]
تحملناپذیری بلاتکلیفینقش واسطهای تحملناپذیری بلاتکلیفی در رابطه بین روانسازههای ناسازگار اولیه و شدت نشانهها در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر [دوره 10، شماره 1]
ترس از صمیمیتناگویی هیجانی، احساس تنهایی و ترس از صمیمیت: پیشبینیکنندههای نگرش به خیانت در مردان [دوره 14، شماره 1]
تنظیم شناختی هیجان.مدل ساختاری رابطهی بین باورهای غیرمنطقی و طرحوارههای ناسازگار با گرایش به جراحی زیبایی: نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان در بین زنان متقاضی جراحی زیبایی شهر بوشهر [دوره 15، شماره 2]
تنظیم هیجاناثربخشی درمان فراتشخیصی بر نشانه های افسردگی، اضطراب و تنظیم هیجان [دوره 11، شماره 1]
خودبخششگریبررسی مدل ساختاری ارتباط رفتارهای خودآسیبرسان با ادراک زمان و نقش میانجی افسردگی و خودبخششگری در نوجوانان [دوره 16، شماره 1]
خودتعیینیگرینقش واسطهای انگیزش درونی در رابطه بین نیازهای بنیادین روانشناختی و رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 2]
خودکارآمدیاثربخشی آموزش تغییر درک زمان بر اضطراب و خودکارآمدی کودکان کار [دوره 14، شماره 1]
خودکارآمدینقش تعدیلکننده احساس بهزیستی ذهنی در رابطه جهتگیری هدف (تبحری، عملکردگرا و عملکردگریز) و فراشناخت با خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان [دوره 13، شماره 1]
خودکارآمدی تحصیلیمدل بیحوصلگی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف و خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری اهمالکاری دانش آموزان [دوره 17، شماره 1]
خودمهارگری، هیجان، اختلال خلقینقش تعدیلکننده منبع کنترل در رابطه بین خشم و افسردگی در بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 6، شماره 2]
دانش آموزانتأثیر کتابدرمانی بر مشکلات رفتاری درونیسازی شدهی (اضطراب) و برونسازی شدهی (پرخاشگری) دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی منطقه بنارویه لارستان [دوره 16، شماره 1]
دانشجومقایسۀ تأثیر مداخلهای بازیهای ویدیویی سه بعدی و دو بعدی بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی دانشجویان پسر [دوره 12، شماره 1]
دانشجویانرابطه بین ویژگیهای شخصیتی با رفتار فابینگ در دانشجویان: نقش واسطهای اعتیاد به گوشیهای هوشمند [دوره 18، شماره 1]
دانشآموزان دختراثربخشی آموزش تنظیم هیجان برروابط متقابل مادر- نوجوان، انزوای اجتماعی و پرخاشگری در نوجوانان دختر [دوره 16، شماره 1]
دانشآموزان.تأثیر آموزش سواد هیجانی بر درگیری تحصیلی و نظریه ذهن دختران 9 تا 12 سال [دوره 17، شماره 2]
درمان متمرکز بر شفقتمقایسهی مداخلهی متمرکز بر شفقت و مداخلهی تحریک الکتریکی فراجمجمهای با جریان مستقیم در بهبود سوگیری توجه به محرکهای منفی در افراد مبتلا به افسردگی [دوره 16، شماره 2]
درماندگی روانشناختیتبیین رضایت زناشویی و سلامت روانی بر حسب سبک های مقابله [دوره 1، شماره 1]
دلبستگی، پسخوراند ویدیویی، مشکل رفتاریاثربخشی درمان دلبستگیمحور با استفاده از روش پسخوراند ویدیویی بر کاهش استرس والدینی و مشکلات برونیسازی کودکان [دوره 8، شماره 1]
دوره متوسطهسنجش تسلط دانشآموزان به شایستگی حل مسأله [دوره 17، شماره 1]
دیابتاثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود هموگلوبین گلیکوزیله و فعالیت های خودمراقبتی در مبتلایان به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 2]
رابطه بین شخصیرابطه ناگویی هیجانی و مشکلات بین شخصی: نقش تعدیلکننده سبک های دلبستگی [دوره 9، شماره 1]
راهبرد شناختیاثربخشی آموزش مدیریت تعلل بر افزایش خودکارآمدی و راهبردهای یادگیری و کاهش تعلل ورزی و اجتناب از شکست [دوره 11، شماره 1]
رضایت از زندگینقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین هسته ارزشیابی خود و سختکوشی با رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 2]
رضایت از زندگینقش واسطه ای تاب آوری در رابطه بین هوش هیجانی و هوش عمومی با رضایت از زندگی [دوره 2، شماره 2]
رضایت از زندگینقش واسطهای تابآوری و امیدواری در رابطه بین حمایت اجتماعی ادارکشده و رضایت از زندگی نوجوانان بیسرپرست [دوره 13، شماره 1]
رضایت زناشوییساخت و هنجاریابی مقیاس قصه عشق و بررسی رابطه آن با رضایت زناشویی [دوره 2، شماره 2]
رضایت زناشوییمقایسه مدل زوج درمانگری تلفیقی مبتنی بر خود تنظیمگری- دلبستگی با مدل غنی-سازی زناشویی انریچ در افزایش رضایت زناشویی و بهزیستی روانشناختی زوجین [دوره 9، شماره 1]
رضایت شغلینقش واسطه ای رضایت شغلی در رابطه بین رفتارهای مدنی- اجباری با رفتارهای مدنی- سازمانی [دوره 11، شماره 1]
رویکرد وجودی _ انسان گرای می.اثربخشی رویکرد وجودی _ انسان گرای رولو می بر گرایش به خیانت در مردان خیانت کار: پژوهش مورد منفرد [دوره 16، شماره 1]
زمینه صدا، محیط مطالعه، تیپ شخصیتتاثیر زمینه موسیقی، سر و صدا و سکوت بر عملکرد دانشجویان درونگرا و برونگرا در آزمون استعداد تحصیلی [دوره 8، شماره 2]
زناناثربخشی هیپنوتیزمدرمانی شناختی در کاهش افکار مزاحم، اجتناب، بیشبرانگیختگی و شدت درد در زنان مبتلا به سرطان پستان [دوره 13، شماره 2]
زنان شاغلاثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس شغلی و جرأتورزی زنان شاغل [دوره 17، شماره 1]
سازگارینقش واسطه ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین سبکهای دلبستگی و استحکام من با سازگاری با ناباروری در زنان [دوره 11، شماره 1]
سازگاری اجتماعینقش بهزیستی روانشناختی والدین و تعاملات والد - فرزند در تبیین سازگاری اجتماعی دانشآموزان نوجوان [دوره 13، شماره 2]
سایبرکندریاتدوین و آزمون مدل ارتباط بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با خودبیمارانگاری سایبری با نقش واسطهای تنظیمشناختی هیجان [دوره 16، شماره 1]
سبک های یادگیری شناختیبررسی ویژگی های روان سنجی ISALEM-97 و مقایسه سبک های یادگیری شناختی در دانشجویان [دوره 1، شماره 1]
سبک هویتپیش بینی ایدهپردازی خودکشی بر اساس راهبردهای مقابلهای و سبکهای هویت [دوره 10، شماره 1]
سبکهای دلبستگیپیشبینی نگرش به خیانت زناشویی بر اساس رفتار دلبستگی در روابط زناشویی، کیفیت روابط زناشویی و سبکهای دلبستگی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 2]
شخصیت مرزیمدل ساختاری احساس تنهایی بر اساس روابط موضوعی و کیفیت ارتباط والد- کودک در افراد با گرایش شخصیت مرزی: نقش میانجی خودشیفتگی [دوره 15، شماره 2]
شفقت درمانی و واقعیت درمانیمقایسهی اثربخشی آموزش شفقتدرمانی و واقعیتدرمانی بر علائم روانتنی، استرس ادراکشده و کیفیت زندگی در کارکنان حوزهی سلامت بیمارستانهای آموزشی- درمانی معین در دورهی شیوع کووید ۱۹ در شهر اصفهان [دوره 17، شماره 1]
صادق با فرهنگ آزاد از فرهنگ یا صادق با فرهنگ؟ گزارش مطالعه مقدماتی مقیاس حرمت خود در کودکان [دوره 2، شماره 2]
ضربان قلبتأثیر نگرانی بر واکنش فیزیولوژیک و عاطفی به محرک هیجانی در افراد با اختلال اضطراب فراگیر و افراد بهنجار [دوره 13، شماره 2]
طول کلمهاثر طول کلمه و نوع حروف چاپی (فونت) بر حرکات چشم (تثبیت، جهش، واپسگرد) در حین خواندن متن آشنا و ناآشنا [دوره 11، شماره 2]
عاطفهی مثبت.رابطهی جهتگیری مذهبی و رضایت از زندگی با میانجیگری مقابلهی مذهبی و عاطفهی مثبت و مقایسهی متغیرهای میانجیگر [دوره 15، شماره 2]
کارکنانتبیین امیدواری بر مبنای حمایت سازمانی ادراک شده و معنویت محیط کاری [دوره 14، شماره 1]
کارکنان صنایعنقش واسطه ای سرمایه عاطفی و منابع کارآمدی حل تعارض در رابطه سرمایه گذاری جمعی عاطفی با کارآمدی حل تعارض [دوره 15، شماره 1]
کارکنان صنایعنقش ضربهگیر سرمایهگذاری جمعی عاطفی در رابطه استرس با فرسودگی هیجانی [دوره 13، شماره 1]
کارمندان.اثربخشی واقعیت درمانی نوین گروهی بر رفتار شهروندی سازمانی در بین کارمندان [دوره 16، شماره 2]
کانون ارزیابیبررسی اثر متغیرهای کنترل و پیوند عاطفی در تمرین کانونهای توسعهای بر ساخت رابطه و ارتباط مستقیم در شرکتکنندگان کانون ارزیابی [دوره 15، شماره 2]
کمالگرایی روانرنجوراثربخشی درمان متمرکز بر هیجان بر انتظارات زناشویی بدبینانه و خودانتقادی در دختران کمالگرای روانرنجور: یک مطالعهی آزمایشی تکموردی [دوره 17، شماره 1]
کنترل خشم.اثربخشی آموزش فرزند پروری بر پایهی شفقت خود بر کنترل خشم مادران [دوره 16، شماره 1]
کودک.طراحی و ساخت بستهی آموزشی تربیت عاطفی مبتنی بر محاورهی کلامی برای مادران دارای کودک زیر 7 سال [دوره 16، شماره 2]
کووید- 19.مقایسهی اثربخشی مشاورهی خانواده از راه دور و زوجدرمانی شناختی- رفتاری بر تعارضات خانوادگی و صمیمیت زناشویی در ایام کرونا [دوره 16، شماره 1]
کووید- 19.اثربخشی مشاورهی خانواده از راه دور بر تعارضات خانوادگی و صمیمیت زناشویی در ایام کرونا [دوره 15، شماره 2]
کیفیت خوابرابطهی کیفیت خواب با سلامت روانی و فرسودگی شغلی [دوره 13، شماره 2]
کیفیت زناشوییساخت و اعتباریابی مقیاس مدارا در روابط همسران [دوره 15، شماره 1]
مدل ساختاری.مدل ساختاری نقش کنشهای اجرایی بر اختلال نارسایی توجه/فزونکنشی با میانجیگری افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 1]
مدل معادلات ساختاریبررسی اثر مستقیم و غیر مستقیم بازخورد نسبت به مصرف مواد، کانون کنترل و توانمندی های فردی و اجتماعی بر مصرف مواد در نوجوانان در معرض خطر [دوره 2، شماره 1]
مراقبتگری و هوش هیجانیپیشبینی ابعاد مراقبتگری مردان متأهل بر اساس مؤلفههای هوش هیجانی با میانجیگری عزتنفس [دوره 13، شماره 2]
مکانیسم دفاعینقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین ناگویی هیجانی، خشم و نشخوار خشم با سبکهای دفاعی من [دوره 9، شماره 2]
مولتیپل اسکلروزیس (MS)اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) بر اجتناب تجربهای و پذیرش بیماری در افراد مبتلا به مولتیپل-اسکلروزیس (MS) [دوره 12، شماره 1]
مهارت اجتماعیبررسی نرخ شیوع اعتیاد به اینترنت در دختران و مقایسه دختران معتاد و غیر معتاد به اینترنت در متغیرهای تنهایی ، عزت نفس و مهارتهای اجتماعی [دوره 2، شماره 1]
مهارتهای اجتماعیخشونت در مدرسه: نقش توانایی همدلی، مهارتهای ارتباطی و حل تعارض در کاهش رفتارهای خشونتآمیز نوجوانان [دوره 12، شماره 2]
نارسایی قلبیمقایسه درمان مبتنی بر شفقت و درمان شناختی مبتنی بر حضور ذهن برکاهش ترس از شفقت و خودسرزنشگری افراد مبتلا به نارسایی قلبی [دوره 15، شماره 1]
نشخوار فکرینقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین رخدادهای استرس زا زندگی با ایده پردازی خودکشی در نوجوانان [دوره 15، شماره 1]
نشخوارگری.الگوی ساختاری کمالگرایی خودانتقادانه و نشانگان افسردگی، اضطراب و استرس نقش واسطهای اجتناب تجربهای و نشخوار فکری
(کمالگرایی خود انتقادی به نشانگان روانشناختی نقش واسطهای اجتناب تجربهای و نشخوار فکری) [دوره 15، شماره 2]
نظریه دلبستگیتبیین اختلال های شخصیت بر اساس نظریه دلبستگی [دوره 1، شماره 2]
نظریه شبیه سازیتاثیر کیفیت و کمیت دیدگاه دیگران در دیدگاهگیری بصری [دوره 11، شماره 1]
وابستگی به بازیهای رایانهایبررسی اثربخشی برنامه روانشناختی خانوادهمحور بر رضامندی زوجیت والدین شاغل و وابستگی فرزندان نوجوان آنان به بازیهای رایانهای [دوره 12، شماره 2]
والدگریعوامل روانی- اجتماعی مؤثر بر اضطراب اجتماعی: تحلیل روابط ساختاری [دوره 15، شماره 1]
والدگری مثبتنقش واسطهای پرطاقتی روانی در رابطه بین والدگری توانمندساز با تابآوری روانشناختی در دانشجویان [دوره 16، شماره 2]
یادگیری ماشینیشناسایی هیجان در متن فارسی با استفاده از مدل یادگیری ماشینی [دوره 14، شماره 1]
یادگیری، خلق و خو، نارسایی بیناییبررسی و مقایسه سبکهای یادگیری مبتنی بر خلق و خو در دانشآموزان دارای نارسایی بینایی و دانشآموزان بدون نارسایی بینایی [دوره 5، شماره 2]